Reklamace

Prodávající neručí za teplotu dodaného zboží a negarantuje čas dodání objednávky, ty jsou orientační.

Řidič dodavatelské služby bude na místě čekat na předání objednávky max. 10 minut od doby zaslání informační SMS zprávy zákazníkovi. V případě, že zákazník ve stanovené době doručení objednávku nepřevezme, zásilka je navrácena zpět prodávajícímu.

V případě doručení nekompletní objednávky kupujícímu, zajistí prodávající doručení nedodaného zboží na vlastní náklady.

Zákazník je povinen si objednávku zkontrolovat při převzetí od kurýra. Zákazník není povinen objednávku převzít v případě poničení obalu a znehodnocení obsahu.

Případné reklamace a stížnosti týkající se převzatých objednávek je nutné neprodleně oznámit na email zákaznického oddělení info@wevar.cz.

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné